Internetsko predavanje i projekcija profesora Inga Petzkea o zvuku i glazbi u eksperimentalnim filmovima
Igrani film koristi zvuk / glazbu jednostavno za pojačavanje emocionalnih osjećaja javnosti - i posljedično, da „manipulira“ svojom publikom. Eksperimentalni film je istinitiji: film je audio-vizualni medij, stoga se zvuk tretira jednako vizualnom.
Ovo predavanje namjerava se baviti različitim pristupima glazbi / zvuku što se može svjedočiti u eksperimentalnom filmu.
Započet će jednim od ranih konstruktivističkih filmova (Ruttmann, Richter, Eggeling) koji su svi dobili glazbene izraze (Opus, Ritam, Simfonija). Zatim na rani optički zvuk koji još nije imao vizuale (Ruttmann: Vikend). Na filmu nastalom bez pomoći zvuka, ali savršeno sinkroniziranom sa zvukom (Fischinger: Studie Nr 7) ili drugom tehnikom, ali ne sinkronizirano (Fischinger: Motion Painting No.1). Izravno izgreban na filmskoj traci (Lug: Slobodni radikali)
Psihodelik (Lawder: Koridor). Posljednji film bivšeg učenika, minimalan u vizualnom pogledu i zvuku (Dittebrand: Bambus)
Prof. Dr. phil. Ingo Petzke, PhD
Tijekom vise od 30 godina radi kao filmski stvaratelj, nastavnik, autor i kurator. Predaje na sveučilištima i akademijama umjetnosti u 31 zemlji širom svijeta. Osnivač cetiri filmska festivala. Objavljuje brojne stručne knjige i članke. Mentor u izradi otprilike 2000 studentskih filmova.
Specijalna ekspertiza i istrazivalački rad:
- 1991 Visiting Professor, Queensland University of Technology, Brisbane, Australia
- 2001- 2006 Associate Professor, Bond University, Australia
- 2009 – 2011 Director, Steinbeiss Research Center Experimental Film
- 2008 – 2018 Adjunct Professor, James Cook University, Townsville, Australia
Tekući istrazivački projekti:
- Koncizna povijest njemačke alternativne filmske kulture
- Apocalypse Then! (Neizvijestena povijest Coppole na Filipinima)
- https://en.wikipedia.org/wiki/lngo_Petzke