Iza nas je drugi tjedan nastave na daljinu, a zakoračili smo već i u treći tjedan. Redovito pratimo vaš rad. Za sada obavljamo sve po rasporedu sati i svi šalju izvješća o održanoj nastavi na daljinu što nam svima studentima i nastavnicima, a posebno Upravi Akademije jako puno znači i doprinosi vrijednosti naše zajednice. Ne samo radi održavanja nastave već i radi ljudskog kontakta i komunikacije koja nam je svima potrebna.

Trajanje izvanrednog stanja nije moguće predvidjeti u ovom trenutku osim da će još neko vrijeme potrajati, a tako i oblici rada na daljinu koje smo na Akademiji uspostavili i koji su još uvijek obvezni.

Kao što svi znamo, većina predmeta na Akademiji neće ovim načinom ostvariti sve ishode učenja te će nakon ovog perioda trebati odraditi nadoknade.

Predviđa se više modela i vremena trajanja nadoknada s obzirom na specifičnost predmeta, studijskog programa i razine studija.

Od Ministarstva znanosti i obrazovanja smo dobili upitnik kojim se propitivao način izvedbe nastave na daljinu, sustavi koje koristimo u radu na daljinu, kontrola održane nastave, broj nastavnika koji sudjeluju u nastavi, redovitost studenata na nastavi i brojna pitanja vezana uz samu organizaciju nastave. Jedan dio upitnika je bio prikupljanje informacija i prijedloga o vrstama i mogućnostima nadoknade nastave iza izvanrednog stanja.

Sveučilište također prikuplja podatke od svih sastavnica a vezano uz sadašnju izvedbu kao i prijedloge za nadoknadom.

Postoje informacije koje upućuju na to da će se osim nadoknada nastave, pomaknuti ne samo ispitni rokovi i obveze studenata već i prijemni ispiti, državne mature i sve ostalo. No, to je još sve neslužbeno jer se sa sigurnošću ne može reći do kada će ova situacija trajati.

U svakom slučaju radimo na planiranju modela izvanredne organizacije svih aktivnosti u zatečenom i budućem periodu: nastave, održavanja ispita, diplomskih radova, upisa u više godine studija, prijemnih ispita i svega što nam slijedi prema kalendaru, ali odluke o tome ćemo donositi u skladu sa Sveučilišnim odlukama i našim specifičnostima umjetničkog rada.

Sve informacije i odluke ćete dobiti pravovremeno i one su u pripremi. Informacije koje nisu stigle od Uprave Akademije ili Sveučilišta u Rijeci jesu neprovjerene i Akademija po njima ne postupa. Nema razloga za paniku jer ćemo učiniti sve kako bismo zajedno prebrodili ovu kriznu situaciju i kako bismo studentima omogućili izlazak na ispite, komunikaciju s nastavnicima i asistentima, realizaciju umjetničkih radova, izradu završnih i diplomskih radova. Za sada nam komunikacija sa studentima i nastava ide redovito i koliko je to moguće, dobro.

Ovo je period u kojem treba biti konstruktivan i fleksibilan tako da ćemo odraditi sve što duže vremena čeka na izmjene. Tako su u pripremi dva pravilnika o financiranju iz projekata koji će regulirati sve detalje oko komercijalnih projekata koje do sada nismo imali reguliranima, izvršiti će se izmjene i dopune Pravilnika o ustroju radnih mjesta. Vezano uz napredovanja i zapošljavanja od idućeg tjedna ćemo zatražiti suglasnosti Sveučilišta. O svemu ćete biti obaviješteni i kontinuirano ćemo imati elektronska vijeća kako bismo nesmetano mogli održavati funkcioniranje Akademije.

Prošli tjedan bili smo svjedoci potresa koji je poprilično uzdrmao stanovnike Zagreba i oštetio mnoge zgrade. Između ostalih zgrada u centru jako su oštećene zgrade Akademije likovnih umjetnosti. Kolegi dekanu Tomislavu Buntaku i ostalim dekanima Akademija sam uputila pismo podrške od strane naše Akademije.

Za sada toliko
Srdačan pozdrav i puno zdravlja želim

Dekanica
Red. prof. art. Letricija Linardić
Rijeka, 30.03. 2020.