Branimir Lazanja, Portret

Od 1997. godine profesionalno se bavi grafičkim dizajnom, art direkcijom i kreativnom direkcijom reklama i kratkih filmova, pisanjem scenarija te razvojem kreativnih i komunikacijskih strategija i kampanja u elektronskim i tiskanim medijima. Realizirao je velik broj projekata u komercijalnom i neprofitnom sektoru za koje je nagrađen s oko 70 nacionalnih i međunarodnih stručnih nagrada i priznanja. Njegovi radovi iz područja grafičkog dizajna objavljuju se u međunarodnim publikacijama. Vodi vlastitu agenciu za dizajn i oglašavanje – najlon, te je suosnivač nezavisnog festivala kreativnosti ‘Sudnji dan’. Također, član je nekoliko nacionalnih i međunarodnih profesionalnih udruženja i žirija.

Od 2013. godine predaje na Sveučilištu VERN’ u Zagrebu, na Studiju filmskog, televizijskog i multimedijskog oblikovanja te na Studiju upravljanja poslovnim komunikacijama. Od 2008. do 2011. bio je predavač i voditelj kolegija Vizualno oblikovanje marketinških komunikacija na Visokoj školi tržišnih komunikacija AGORA u Zagrebu.

Diplomirao je na Studiju dizajna na Arhitektonskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 1996. godine, smjer Grafički dizajn i vizualne komunikacije. U 2018. godini na VERN’-u završava Didaktičko-metodičko i psihologijsko usavršavanje nastavnika. Pohađao je stručno praktično usavršavanje iz područja kreativnosti, komunikacija, oglašavanja i marketinga u Londonu, Portorožu i Cannesu.

Na diplomskom studiju Vizualnih komunikacija i grafičkog dizajna predaje Dizajn u tržišnim komunikacijama.

Katedra:
Grafika
Studij/i:
GDVK & VKGD
Osobni web:
Email:
blazanja@apuri.uniri.hr

Kolegiji

Naziv
ECTS
Semestar
Razina
Za studije
Prostorija
Detaljni opis
Dizajn u tržišnim komunikacama-projekt 3
Dizajn u tržišnim komunikacama-projekt 3
15
III
Diplomski
  • VKGD
​A-203
PDF Nedostupan