Izabran je novi vizualni identitet Vriska - riječkog sajma knjiga i festivala autora.

Dizajn Lane Deković izabran je kao novi vizualni identitet riječkog sajma knjiga i festivala autora Vrisak! Čestitamo Lani na pobjedi! Drugo mjesto osvojio je dizajn Laure Novinc. Dizajn Ede Begagića osvojio je treće mjesto. Vizualno rebrendiranje festivala odrađeno je u suradnji s profesorima i studentima studija Vizualnih komunikacija i grafičkog dizajna na Akademiji primijenjene umjetnosti u Rijeci.

Na natječaj je pristiglo više od 20 radova, a žiri u sastavu prof. art. Aljoše Brajdića, doc. art. Branimira Lazanje, Ivana Šarara, Drage Glamuzine i Mladena Zatezala izdvoji je tri rada koja su ušla u finale. Lana Deković, Laura Novinc i Edo Begagić svojim su vizualnim rješenjima inovativno i kreativno predstavili jedan novi pogled na identitet festivala, a pritom su zadržali postojeće elemente prepoznatljivosti, boje i energičnost koju Vrisak zahtijeva.