Postoje određeni obrasci, frekvencije koje postaju vrsta jezika, znakovi komunikacije između opipljivog i neopipljivog; djeluju kao informacijske mreže koje uključuju objekte na optimalan način. Ti obrasci nastaju prije određenih fizičkih fenomena ili pod utjecajem vremena, posebno kada se sila ili energija akumuliraju unutar tih obrazaca, stvarajući među njima vezu koja slijedi strukturno geometrijske oblike i izvorno prirodne, čineći ih da se podudaraju u harmoničnom redu.
Primjer ovih obrazaca su "Alfa-tip elektromagnetske frekvencije moždanih valova" koje naš mozak emitira kako bi ušao u stanje opuštanja i koje su preteče estetske percepcije i uvažavanja, kreativne vizije pa čak i jasnoće; Te frekvencije reproduciraju specifičan i stalan jezik u obliku svojih valova, koji nastaju pod izmjerenim ritmom u mirnim mentalnim stanjima.
Jedna od sličnosti između alfa valova mozga i dina Altar pustinja u Sonori je ta mirnoća koja inducira emitiranje spomenutih obrazaca i informacija, povezujući naše ljudske misli s kodiranim jezikom koji je vjetar obilježio tijekom vremena na pijesku u svom postupnom klizanju, neprestano ga transformirajući, stvarajući dijalekt između dine i dine, kao da su to valovi misli "Alfa" ali tipični za pustinju, koji nastoje i uspijevaju komunicirati s našim mislima stvarajući vezu koja pridonosi i održava vizualnu percepciju harmonično podudarajući se s suptilnošću svojih oblika, otkrivajući svoje tajne zaštićene u vremenu.
Cosme Rada je meksički umjetnik specijaliziran za fotografsku produkciju.
Kroz svoj rad nastoji postaviti pitanja o različitim temama koje graniče s ljudskim i prirodnim putem vizualnog i elementarnog dijaloga koji se stvara između objekta, leće i promatrača. Svoju umjetničku ponudu razvija iz percepcije vremena i prostora u okolišu, kombinirajući je s filozofskim konceptima pri koncepciji slika kako bi izgradio jezik argumentativne dubine i harmoničnih skladbi oblika unutar svojih kompozicija. Koristi geometrijske, estetske, numerološke i simboličke elemente, zlatni rez i različite planove naglašene detaljnim točkama nestajanja, stvarajući složen i bogat skup elemenata unutar snimke.
Bez definiranog stila, potraga za stilom je imperativna za izražavanje slike kroz vizualni utjecaj i estetiku okvira, nastojeći stvoriti tehnički artificij najviše moguće kvalitete prije svake fotografije. Njegov način rukovanja i predlaganja fotografske produkcije može postati eklektičan, jer spaja fotografiju s raznim konceptima, od instalacija, svjetlosnih krugova, do korištenja elemenata kao što je voda u prozirnim modulima ili projiciranja slika velikog formata u urbanim prostorima.